April 2021: Dé maand van de leefomgeving

Op dit moment is de gemeente De Bilt bezig met het maken van een Omgevingsvisie. In de toekomst wil De Bilt graag dat onze gemeente nog steeds een fijne gemeente is om te wonen, werken en te ontspannen. Een Omgevingsvisie beschrijft de plannen voor de toekomst van onze leefomgeving. Dit doet de gemeente De Bilt op de lange termijn, met als stip op de horizon het jaar 2040.

Ook u kunt meedenken en meepraten. U kunt de gemeente laten weten wat u vindt van uw leefomgeving. Wat gaat goed, wat kan beter, hoe ziet de toekomst van gemeente De Bilt eruit. Wat zijn knelpunten, kansen, ideeën, en wensen voor de toekomstige ontwikkeling van Gemeente De Bilt?

Iedereen in onze gemeente kan meedenken. Bijvoorbeeld via een enquête of via deelname aan digitale bijeenkomsten die gaan over gemeente De Bilt en de omgeving waarin u woont. Meer informatie vind u op de speciale website van de gemeente: Doe mee De Bilt. Ook kunt u zich via deze website aanmelden op de nieuwsbrief van de gemeente betreffende deze omgevingsvisie.

April 2021: Dé maand van de leefomgeving