Participatieavond zon- en windenergie

Om voor het belang van de stichting op te komen voornamelijk betreffende het beschermen en behouden van het unieke slagenlandschap heeft Sander op 22 februari deel genomen aan de presentatie zonnevelden en windmolens georganiseerd door gemeente De Bilt. Het was een gevarieerde avond met veel ruimte voor presentaties en vragen over het proces én de inhoud.

Voor meer informatie zie: https://www.debilt.nl/wonen-en-bouwen/projecten/zon-en-windenergie

Participatieavond zon- en windenergie